Dag 16

29 juli 2017 - Canggu, Indonesië

Niet de eerste dag dat we wakker worden en het HE-LE-MAAL bewolkt is. Geen zon te zien. En dat gaat voorlopig ook niet gebeuren. Dus lang gedacht over wat we gingen doen.. We zijn op de scooter gestapt (na het ontbijtje) richting het zuiden. In de hoop dat de bewolking wat weg zou trekken. Na een uur rijden waren we op het strand aangekomen waar we heen wilden. Dat was zelfs nog een stukje voorbij het vliegveld. Het was helemaal niet toeristisch daar dus we hadden er niet zoveel trek in tussen de vissersbootjes en de vissenstank te gaan liggen. We zijn toen een stukje terug gereden richting het vliegveld, ff vliegtuigen gespot. Daarna maar weer richting Kuta/Seminyak gegaan. Daar was het alweer een stuk drukker. Langs het strand zagen we een hardrock cafe. En omdat het inmiddels al 13.00 was besloten we om daar wat lekkers te eten. Dat is aardig gelukt. Een dikke jumbo combo, met stukken kip, bruschetta, onion rings en nacho's hadden we genomen. En daarna nog 2 salades om te delen. Perfecto. Het was nog steeds bewolkt dus aan het strand liggen had niet veel zin. Dus reden we verder richting de winkelstraat waar we heel even doorheen gewandeld zijn om vervolgens de scooters weer te pakken naar Canggu. Dat was me het tripje wel. Om half 4 waren we weer terug. Een mooie tijd want om half 5 hadden we afgesproken op het voetbalveld bij Finn's. Daar aangekomen was er niemand op het veldje te bekennen dus gingen we maar met z'n vieren een balletje trappen. (Papa, Jordie, Ruben, Michelle). Na een uur nog steeds niemand.. Om 17.45 besloten we om terug te gaan. En we konden zo ineen keer door rijden. Hoefden niet te wachten op opstoppingen in de drukste straat van Canggu. Thuis pakten we een broodje met jam of pasta en hebben we de rest van dd avond niks meer gedaan.