Dag 17

30 juli 2017 - Canggu, Indonesië

De laatste dag dat we kunnen genieten van de zon. En gelukkig is hij er vanaf 's ochtends vroeg! Nadat we eerst in de ochtend zijn wezen ontbijten bij The Shady Shack een straatje verderop hebben we ons verder de rest van de dag vermaakt in de tuin in de zon. Om toch nog met een kleurtje thuis te komen straks. Laat in de middag is er nog gesport bij Finn's. Daarna lekker gedoucht en op de scooter richting een straat verderop. We hadden op een grote parkeerplaats geparkeerd en we wilden een stukje de straat in lopen zodat we nog wat winkeltjes konden kijken. Mama had een restaurant opgezocht waar we wilden eten en daar zouden we uitkomen als we de straat uit liepen. Daar aangekomen bleek dat het niet was gebouwd voor grote mensen. Vooral Jordie had moeite met de lage tafel en de hoge stoelen. We konden amper aanschuiven met onze benen onder de tafel.. Maar daar ging het natuurlijk niet om. We hadden het restaurant gekozen om de goede recensies en dat hebben ze meer dan waar gemaakt. De bruschetta vooraf was erg lekker. En ook de biefstuk, hamburger (van Ruben) en de ceasar salade waren super lekker. Prima tent. Daarna wilden we eigenlijk ergens een lekker italiaans ijsje scoren, drie lekkere grote bollen. Maar dat hadden ze helaas nergens en ook Baskin en Robbins zat niet in de buurt. Dus maar weer richting het huis. Nog even lekker op de bank gezeten en toen gaan slapen. Het laatste nachtje in Canggu!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl