Dag 14

27 juli 2017 - Canggu, Indonesië

Het is helaas niet gelukt om ajax te kijken. We werden dus wakker met het bericht dat ajax 1-1 gespeeld had. Niet slecht. Volgende week Nice in de pan hakken thuis in de Arena. Na het ontbijt zijn we om een uurtje of 10 vertrokken richting het strand waar de jongens wilden surfen. Jannick had een board nodig en ging zelf de zee in. Jordie en Ruben hebben eerst een lesje genomen.  Eigenlijk ging het snel best goed bij alle 3. De golven zaten in het begin ook goed mee. Na een uurtje werden de golven minder voor t surfen dus kwamen ze uit het water. Aangezien de zee ook steeds 'hoger' kwam besloten we om even aan het zwembad te gaan liggen, daarna ergens te gaan eten en daarna misschien nog terug te gaan naar de zee. Dat is er uiteindelijk niet van gekomen. We hebben heerlijk geluncht bij het Betelnut cafe en zijn daarna weer naar de villa gegaan. Snel daarna zijn we met z'n 5en (zonder mama) gaan sporten bij Finn's recreation club. Om 17.30 waren we daar weer van terug. En nadat we rustig aan gedoucht hadden en ons klaar gemaakt hadden gingen we op de scooter richting een straatje verderop waar alle kleding winkeltjes en eettentjes zaten. Zo belandden we bij Deus ex Machina, een bekend kledingmerk maar hier ook een restaurantje. Nadat we ons hadden aangemeld om te eten hebben we eerst een tijdje in de kledingwinkel rondgelopen waarna we plaats konden nemen aan een tafel. Het was intussen wel al 20.45 dus we hadden wel trek. Alles wat voorbij kwam zag er in ieder geval al heerlijk uit. Nadat we de kaart hadden bekeken was het erg moeilijk om een keuze te maken. Als voorgerecht hadden we mozarella sticks en pumpkin soep. Als hoofdgerecht hadden we allemaal wat anders. Pizza, chicken salade, spare ribs, hamburger, en 2x pasta met verschillende smaken. Het was allemaal heel erg lekker en we zaten er goed vol van. Wellicht voor herhaling vatbaar. Na een klein toetje voor mama en Ruben (ze deelden een oreo cheesecake...) gingen we weer op de scooter naar huis. En thuis aangekomen, was het alweer een mooie tijd om naar bed te gaan!!