Dag 13

26 juli 2017 - Canggu, Indonesië

Vandaag werden we voor het eerst wakker met bewolking. Maar dat hadden we niet besteld... Dus besloten we om een dagje erop uit te gaan. Na eerst een lekker ontbijtje genuttigd te hebben met verse croissants en een omelet op geroosterd brood. En niet te vergeten verse jus. Om 10.45 zou de taxi er zijn, dat werd iets later, om 11.15 waren we onderweg. We gingen naar de Saraswati silver shop in Batubulan. Daar zouden ze armbandjes hebben die erg veel lijken op buddha to buddha. En aangezien we wel fan zijn daarvan kon een bezoekje daar niet ontbreken. Om 12.30 kwamen we er ongeveer aan en om 14.45 vertrokken we weer. Wat we in de tussentijd hebben gedaan, sja.. Laten we het daar maar niet over hebben.. Feit is in ieder geval dat de armbanden veeeeeeel goedkoper zijn dan in Nederland. We hebben allemaal wel iets moois uitgezocht. Nadat we hadden afgerekend gaf papa nog wat fooi aan het vrouwke dat ons geholpen had en ze begon te stralen van oor tot oor. Dat gebeurt waarschijnlijk niet vaak maar ze heeft ons erg goed en vriendelijk geholpen. Met soms wat geouwehoer tussendoor. Nu zouden we richting de waterval gaan. We dachten in eerste instantie de Kanto Lampo waterval maar die bleek toch iets te ver weg te zijn. Dus belandden we bij de Air Terjun Tegunungan. Ook niet verkeerd. Hier zijn de jongens ff het water in geweest. Na wat mooie plaatjes geschoten te hebben gingen we even wat eten bij een tentje vooraan. Sandwiches, pizza en loempia's hadden we besteld. Rond 17.00 gingen we weer richting Canggu. Het was intussen erg druk op de weg dus het was een lang ritje. Nadat we nog langs monsieur Spoon waren geweest (om te kijken wat we morgenvroeg zouden ontbijten) kwamen we rond 18.40 aan bij de villa. Jordie en Jannick gingen even bijslapen en papa, mama, Michelle en Ruben gingen de lokale fitness onveilig maken. Na eerst wat kilometertjes op de loopband werd er nog aan de gewichten getrokken. Om 21.00 gingen we weer huiswaarts waar we lekker konden douchen en gingen checken op de tv of we ajax wel zouden kunnen kijken. (Vannacht om 2.45..)  Helaas doet de tv het niet en konden we alleen dvd's kijken. En via ziggo lukt ook niet omdat we in Indonesië zitten. Dus zit er niets anders op dan twitter te volgen. Nou, lekker slapen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade