Dag 7

20 juli 2017 - Lovina Beach, Indonesië

Nadat papa, Jannick en Ruben gister nog eerst een spin kapot hebben gemaakt, hebben we lekker geslapen en zaten we om 9.00 aan het ontbijtje wat voor ons gemaakt was. Lekkere croissantjes, brood, fruit en scrambled eggs. Heerlijk! Daarna hebben we lekker tot 17.15 precies niks gedaan, behalve in de zon gelegen, geluncht (yoghurt, croissantjes en gekookte eitjes hmmmm) en 2 om 2 naar de masseuses gegaan. Dat was echt top. Om 17.30 gingen we op t fietske en 2 achterop de scooter naar de plaatselijke gym. Ze hadden helaas geen cardio apparatuur (loopband of crosstrainer), maar wel een hoop gewichten. Helaas was er ook geen airco waardoor we zonder iets gedaan te hebben al met het zweet op onze rug stonden. Na onze training weer terug op de fiets en scooter en snel een duik genomen in het zwembad dat was lekker verfrissend. Om 20.00 stond ons eten klaar, lekkere bami, rijst en kippenvleugeltjes en niet te vergeten kloeploek. Heerlijk was het weer. Daarna nog het toetje, ijs met banaan. Na het eten hadden we nagevraagd of er misschien een gym was die wel een loopband heeft en die is er zeker alleen wel wat verder weg. Morgen dus met de taxi naar deze gym. Om zo ver met de fiets te gaan is op eigen risico en dat kan je hier in t verkeer niet nemen.. Om de dag goed af te sluiten kregen we nog een verse fruit smoothie. Deze waren ook weer heel erg lekker. Het is helemaal top hier dus! Morgen zal het er ongeveer hetzelfde uitzien als vandaag. Lekker niks doen, lezen, zonnen, en af en toe een beetje eten!