Dag 8

21 juli 2017 - Lovina Beach, Indonesië

Dus vandaag begon hetzelfde als gister. We kregen een overheerlijk ontbijtje met croissantjes, geroosterd brood, fresh fruit, jam en verse jus. De dagindeling zag er eigenlijk ook hetzelfde uit. Beetje zonnen, beetje zwemmen, beetje drinken, ff langs de masseusses. En om 16.45 gingen we met onze taxi naar een andere gym dan gister. Een die loopbanden zou hebben. Dat was inderdaad wel zo, het was ee één meer dan gister, maar hij stond wel schuin omhoog en hij kon niet vlak worden gezet helaas. Ze hadden wel een kunstgrasveldje bij deze gym erbij, daar hebben we wat gevoetbald en uiteindelijk wat kort werk en sprintjes gedaan. Rond de klok van 18.00 kwamen er een aantal Indonesische jongens aan en ze gingen zich klaar maken voor een potje voetbal. We hadden nog gevraagd of we mee konden doen maar ze spraken nagenoeg geen Engels, maar we kregen de indruk dat we niet mee konden doen. Dus gingen we naar huis toe. Waar een nieuw huisdier ons lag op te wachten. Er lag ineens een dolfijn in het zwembad. Aangezien we van de week hadden gevraagd of de dolfijnen van de dolfijnen trip niet naar óns konden komen, en ze hier echt alles doen om het je naar de zin te maken, hadden we ineens een dolfijn in ons zwembad liggen!! Na een verfrissende duik stond om 20.00 het eten voor ons klaar. En net als je elke avond denkt dat het niet beter kan.... Was het weer geweldig vanavond. Aardappelpuree, rijst, sla, groenten, kippenvleugeltjes, friet, lekkere kipfilet lampjes in champignonsaus en ijs na, perfecto! Daarna redelijk op tijd naar bed want we gaan morgen (hopelijk) echte dolfijnen spotten. Daarvoor moeten we om 6.00 weg. De kapitein komt ons zelfs in de achtertuin ophalen, wat een luxe! Weltrusten.

1. Marja Van Sonsbeek:
    22 juli 2017
    Dat wordt afkicken straks......en echt sporten. Lekker verwend worden, heerlijk toch?